söndag 20 juli 2008

Nu ha de vart helg igen

Och vad har lilla jag gjort....ja ni, typ ingenting. Eller, j nånting ha vi ju faktiskt gjort.

I fredags så va vi och handlade och sen myste vi lite, efter barnen somnat så tänkte ja att ja skulle se SAW 2, den gick på 5:an. Men efter att ha tittat på typ 20-30 minuter av den filmen så stängde jag av, det vart för läskigt. Jag har ju sett den förr men inte ensam =(
Försökte se första SAW i tordags men de vart bara bajs av de. Efter typ 15 minuter så börja ja höra massa ljud och inbilla mig massa så de va ju ingen höjdare....typiskt att man ska vara ensam alltså, nu vågar ja ju inte titta på läskiga filmer ju....å de älskar ja ju *snyft*




Lördan så va vi en sväng till parken och stan, bara måstade ju titta på helikoptern. De va bland det häftigaste Tristan sett kan ja lova. Ojojoj, verkligen en facinerande grej de där....lite synd att vi inte kunde åka, hade ju vare årets grej de liksom hehe
Va i lekparken en stund men pojken kan ju inte leka när det är mycke folk/barn i närheten....då ställer han sig och bara tittar, så kändes som att vi lika gärna kunde gå hem igen.





Sen hade vi lite mysigt och sen vart det sängen för barnen och efter lite tv-tittande gick ja åxå och la mig...läste lite ur Harry Potter och fenixordern (är väl 5 gången jag läser den typ hehe) sen vart de sovning för mig åxå.

Idag ska Izabell komma hit, förmodligen tar hon me någon som sällskap då jag behöver barnvakt på tisdag morgon (ska ha körlektion då)
Imorn ska vi gå på stan, de är ju typ barnens dag så då ska vi dit. Kan nog bli kul för både stora och små barn =)


Ne, nu ha Luna vaknat så ja ska gå å hämta henne och sen får vi se vad vi ska hitta på.....




Barnen leker =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar