tisdag 29 juli 2008

Down down down.....

Känner mig helt slut och less, och allmänt nere. Jag önskar bara att saker kunde vara annorlunda ibland....
Både vardagliga saker och mer permanenta saker, it just makes me sad sometimes =(

Sitter och lyssnar på deppmusik, tänker bara lessna tankar. You weren´t there med Lene Marlin, den är ju så himla bra. Tänker på Trille då jag hör den, och naturligtvis är det blir man ju lessen om man lyssnar på texten....=(
Whiskey lullaby är ju också en riktig tårdrypare *snyft*
What hurts the most med Rascal flatts var rätt sorglig me, en ny låt för mig....!!

Jaja, barna sover nu iaf. Luna ha haft lite feber efter vaccinationen hon fick igår, men hon ha mest sove faktiskt så de ha gått bra =)
Hon vägde ynka 5590 g och var 62 cm lång, ganska litet för en tjej som närmar sig 6 månader.

Trille och jag har städat idag, ska ju ha knytis imorn. Jag orkar inte tänka på de, känns som de inte alls blir vad jag tänkt så.....känns kanske bättre imorn, hoppas ja på i alla fall.

Jag och Trille börjar bli ganska bra på teckenspråk, eller vi kan kanske 10-20 ord men ändå....det är ganska kul =)
Blir ett bra avbrott om det blir tjafs också, blir som att man stannar upp lite och tänker efter hehe

Och Trille vägrar acceptera om man säger att han är nånting, typ en trollunge eller nått sånt....då får man till svar: Nej, jag är Trille =)
Blir så full i skratt varje gång haha

Men nu ska ja gå och titta på tv och sen blir det nog sängen. Måste upp imorn och fortsätta städa och laga mat och sådär.

See you later alligator =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar