torsdag 29 maj 2008

Sista natten me Trille......

Trött, förkyld, snorig, hostig.....ungefär så är jag nu, känns ju verkligen jääääättekul. Nej, inte direkt nej =(
Inatt blir sista natten me Trille innan vi far, i morgon far han te Resele och sen på lördag far ju jag och lillgumman me Y-bussen te stockholm. Usch, känns nästan som ja måste göra nått kul av denna kväll. Nått speciellt liksom, fast vad?
Komma ju sakna han så in i bomben, känns faktiskt jätteledsamt att måsta åka ifån honom.
De jobbiga är ju åxå att de blir såna här motsägelsefulla tankar åxå.
Typ, de skulle ju va superduper hemskt om nånting hände och jag inte var där....usch och fy.
Men samtidigt, tänkt om han faktiskt skulle klarar sig jättebra utan mig.....inte va lessen eller påverkad alls, de skulle ju innebära att han inte behöver mig ju.
Å de skulle ju inte heller va kul....ja, ni se ju, de e inte lätt å vara ja just nu =/


Ne, nu ska ja springa te tvättstugan....kanske skriver mer lite senare, de vart ju inte så mkt nu inte!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar