måndag 26 maj 2008

Börjar bli nervös.....

Världens sötaste lilla Tabris
Bianca vässar klorna (hmm, några procent katt i henne kanske hehe)
Titta hon flyger =p
Syster och bror
Hästarna, Meji och Mirre


Ja, nu börjar de kännas att vi snart ska åka. Men de är ju ändå så jag knappt kan fatta det hehe

Ska verkligen jag, som inte varit utanför sveriges gränser på 9 år, få åka till Bulgarien?!?

Helt sjukt ju......det som känns dumt och jobbigt ibland är att jag får för mig att jag "tvingat" min syster åka med mig. Ja menar, hur kul kan det vara att åka te ett partyställe me sin syster och lilla systerdotter.....bli inte mycket festande då heller, typ inget alls.

Inte mycket att göra åt den saken nu, men i såna fall får väl hon förstöra en av mina framtida semestrar :p



Jag hoppas det blir kul ändå, eller alltså, de kommer ju bli kul men jag kommer ju längta efter min lilla Trill så in i norden alltså. Gud, har sån fruktansvärd ångest över att han inte ska me.....men jag ska ta igen det sen med honom, det lovar och svär jag ¨på.

När lillgumman blivit lite större ska vi nog komma på nått och göra bara jag och han.



Har shoppat lite idag, bikini grejer....så nu e jag redo för sol och bad. I alla fall just sol och bad grejen hehe

Kläder att ha på sig utanför den delen får jag nog shoppa lite på plats för jag vill inte göra av me alla pengar här hemma ju, finns säkert billigare där =)





Åååå, valparna är superdupersöta....snacka om att man bara vill ha. Tultar på för fullt och upptäcker omvärlden, väldigt försiktigt naturligtvis =)

Och helt olika personligheter redan nu.

Tabris är världens sötaste, men lite blyg. Den tuffaste hannen, vilket inte säger så mycket.

Bianca är den kaxigaste av dom alla, skäller så fort man kommer dit och den som kommer fram självmant och är nyfiken

Dom andra 3 är väl ganska lika i beteendet, jag tror det är Bingo (syster Iza har döpt alla utaom Tabris som jag döpte) som är den som är mest tillbakadragen, ligger i kojan typ hela tiden.

Tessan och Tarzan är nog mest lika i beteende....ganska mitt emellan, varken bu eller bä kan man säga hehe



Trille är sjuk för tillfället, tror jag måste försöka få tid hos doktorn innan vi far....möjligen halsfluss igen, eller så är det bara förkylningsastman som spökar. I vilket fall tror jag medecin kan vara nödvändigt =(



Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Hoppas jag ej glömt noge?!

Lägger in nå bilder på valparna, om nån skulle vara sugen på att köpa så är dom till salu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar