söndag 18 maj 2008

Nedräkningen ha börjat....

Ojoj, 2 veckor kvar nu...denna tiden om 14 dagar är jag i ett varmt land långt härifrån.
Längtar såklart, men känns lite overkligt. Så mycket man måste tänka på och fixa innan dess, hämta passen, hämta bussbiljetterna, planera va som ska me i klädesväg, om något måste inhandlas....omg, de är mycket nu!
Och te veckn fyller jag år, för första gången någonsin känns de som jag inte bryr mig =/
Är jag vuxen då? Eller innebär det bara att jag har så fullt upp att jag inte har tid me födelsedag?
Vet inte om jag ska bjuda hem nån på tårta då eller om ja ska spara dom pengarna te resan, gud va snål ja låter men många 50öringar små bildar en stor peng till slut =p
På fredag ska ja klippa mig, jippie...måste ju va fräsch te resan ju, å tiden efter de åxå =)
Tro jag ha nått nästan varje dag denna vecka.
Måndag: Tvätta
Tisdag: Efterkontroll (om jag hittar barnvakt), påfyllning i kylskåpet och umgänge för L
Onsdag: Fyller år, eventuellt tårtbjudning alltså
Torsdag:Soc, umgänge för L och syster Helen kommer hem
Fredag: Klippning, åka te resele
Ska bli så spännande och se valparna, ha ju inte sett dom på 2 veckor nu så dom ha ju blitt jättestora. Öppnat ögonen och sånt =)
Ja komma tycka de är så sorgligt när dom försvinner, vet ju att dom måste säljas men känns inte så kul....speciellt lilla Tabris som är min favvo, han är ju så himla söt.
Jaja, jag och barnen är lite sjuka....jag har ont i halsen och är lite sliten, Tristans förkylningsastma är tillbaks och Luna hann vara utan nästäppa i ca 2 dagar innan de kom tebax =/
Tror vi ha haft lite feber ochså till och från men inte nå höga värden....
Men nu ska ja spela lite spel på hamsterpaj och sen ska ja sova....så god natt!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar