tisdag 1 april 2008

Trött, som vanlgt....








Bara titta vilken liten sötnos han e, framtida modell....(med lillasysters klänning, som naturligtvis är alldeles för stor för henne)









Och nu ska ja ta körkort, japp så e läget alltså.
Ha börja me teorin och förhoppningsvis så ha ja körkortet i handen senast i augusti....(för då går nämligen mitt leg ut)
Wish me luck!!!!!!










Gumman växer å blir stor (eller, hmm...liten överdrift kankse men större iaf)
Nu väger hon ju hela 3720 gram och är 53 cm lång =)
Imorn ska vi på bvc på föräldraträff så lär ju mäta igen då.


Å Trille ochn jag ha haft de så bra dom senaste dagarna, näsan inge bråk alls. Nån liten konflikt nångång bara.....
Men sen ha ju hans lata gamla mamma sett till å hålla igång åxå å inte bara sutte i soffan å vare tråkig.
Vi ha vare ute rätt mkt under dagarna, och sen ha vi bakat, lagat mat, ritat och sånt =)
Sen ha ja ju försökt att hålla trötthetsirritationen borta åxå, de e ju inte hans fel att ja inte få sova.....

Och väljer mina strider, ja menar de är juinte hela världen om han blir blöt när vi är ute. De är ju bara att gå och byta kläder...pojken måste ju kunna få leka och hoppa i vattenpölarna osv hehe


Min dator ha fått virus *snyft* (jag gråter)
Men ja tro de ska bli fixa snart, en bekant ska hjälpa mig och skaffa ett nytt antivirusprogram....så ja hoppas de ska göra susen.




Men nu e ja trött alltså, få ju inte sova så mkt tyvärr =( Men men de är ju inte hela världen, sova kan ja ju göra när ja är gammal.
Ja ska bli bättre på och uppdatera bloggen, men just nu ska ja kolla lite på tv och sen sova så ja orkar upp imorn.....god natt!!!!!!!!!!!

1 kommentar: