onsdag 15 juli 2009

Snabbis här då

I väntan på att Helen ska sminka klart sig, de bruka ju ta lite tid....
Själv orkar ja inte med sånt, inte nu iaf. Ska ju bara på stan en sväng ju, så äsch liksom.

Idag var de tänkt att vi skulle ha plockat jordgubbar men tydligten så fanns de inte så mkt så de blir nog eventuellt senare i veckan eller nästa kankse.....
Vi får se!

Gud, snart är de dags för bröllopen ja ska på i sommar. Den 18:de ska en barndomskompis gifta sig, så himla spännande hihi
Känns lite skumt att vi har vuxit upp och kommit så långt, ja menar allvarligt.
Barn och giftemål är ju stora milstolpar i livet ju, sånt som vuxna gör.....fast de kankse bara är jag som har svårt att se mig själv som vuxen?!?
Ja menar, om jag är vuxen då borde ju mina föräldrar vara gamla eller??
Jaja, konstit känns det i alla fall.

Det andra bröllopet är min fasters, den 21:sta gifter hon sig. Bara 3 dagar senare, så på måndagen så far vi neröver och sover hos syster T.
Orkar inte sitta och köra alla mil i ett sträck, jobbigt jobbigt skulle det bli.

Jaja, nu är helen klar så nu ska ja avsluta.
Ska försöka orka lägga in lite bilder eller skriva nå mer sen....:D

1 kommentar: