torsdag 2 juli 2009

OMG, I´m melting....

De är så vaaaaarmt....jag vet att man inte ska klaga men allvarligt, vilket väder alltså.

Idag va jag och Helen med barnen och badade i älven, på hågesta. Eller alltså älven vid hågesta, inte på =P
Vi var ju helt inställda på att inte bada, i den KALLA älven huvva liksom. Men vi badade allihopa, Helen simmade till och med omkring rätt länge....
Vi va där i typ 2 timmar, och det räckte faktiskt bra.

Imorn blir de risön, ska försöka komma iväg på förmiddan och sen vara hela dagen. Vi va och shoppade lite idag till "risödan" =P
En frysbag inhandlades, 4 frysare, en melon, en stor baguette, festisar, plättgrejer (så nu ska mitt nya fina plättjärn invigas, tack för den gåvan....världsbäst)
sen komme rja inte ihåg om de va nå mer....men kul kommer de bli, ska bli skönt å bara sticka ner handen i frysväskan om man blir sugen på nått. Slippa tänka på att passa måltider...
På kvällen sen blir kyckling och typ strips eller ris....trevligt =)

Snart är dagen D här, hundhämtar-dagen alltså.
På lördag far jag, Helen och Trille till Umeå för att hämta lilla Misuki.
Ska bli spännande, men snacka om att en annan blir hundsugen, skulle åxå vilja ha en liten en....ha sutte å kolla lite på blocket å GUUUUUD, jag vill ha.
Men de går ju inte, va less jag blir på de. Men men, snart kanske man akn hitta drömhuset och sådär ovanligt lyckosam som man är så kankse nån vill skänka de till mig (haha, in my dreams kanske)....


Nu ah ja inte så mkt mer att skriva, tro ja??
So long my darlings =)

2 kommentarer: