måndag 23 juni 2008

Can you get over someone you have´nt gotten under??







Ja och syster i Sunny Beach


Ja, kan man de? Ja lämnar de öppet för folk att tolka denna mening som man vill.....ja vet ju va ja menar i alla fall eftersom de va ja som "hittade" på den hehe


De är alltså min mening, så nåde den som snor den =P


Men de är i alla fall den frågan som upptar det mesta av min tanketid för tillfället......så nu vet ni de!!!




Tänker fortfarande mycket på Sunny beach och boysen där, gud va ja saknar dom.....önskar de fanns nån som kunde förstå exakt hur de känns och hur de va, syster vet ju faktiskt men hon e ju så långt bort =(




Resan, som ja hade bestämt skulle bli en vändpunkt i mitt liv, gav mig kanske inte exakt de ja trodde men den gav mig annat....som ja inte ens kunnat förreställa mig =)


Den fick mig att verkligen inse att för att förändras till den ja vill vara så måste ja komma ur gamla hjulspår, ja måste ta mig härifrån. För så länge ja bor här kommer ja alltid vara samma person, aldrig utvecklas och bli den jag vet jag är menad att vara.....ni vet, positiv glad sprallig lite småcrazy. Dom som känner mig vet ju att de är sån ja egentligen är....




Och snart ska valparna säljas och flytta till sina nya hem, dom blev tingade rätt fort....enligt vetrinären så va dom alldeles för fina och trevliga för att säljas så billigt men men, hon tyckte vi bara skulle köra på me fler kullar eftersom denna blev så bra =)


Som tur är har mamsen (med familj) bestämmt sig för att behålla min lilla favvis, Tabris =)


Egentligen ville mamma ha Bianca, men eftersom syster Tess med pojkvän paxade henne så blev de Tabbe istället (som var min , Izas och Niklas första val).

Tabris vaktar gården :P



Tabris är den som är mest självständig, går på egna promenader osv



Lilla söta Bianca

Bianca är den som är kaxigast, den som var först ut och upptäckte världen osv


Tessan gnager på allt, en liten skotjuv är hon hehe Och den som är mest utsatt av dom andra (speciellt mamma Troja) tro ja. Plus att hon är en liten rymmare....


Bingo och Tarzan (som kommer få heta (T-) Rex) ha ja svårt å skilja på, även om dom inte alls är speciellt lika....tror Tarzan/Rex är den som är en liten vekling men de kan lika gärna vara tvärtom. Dom är dom största i alla fall......

Syskonen bus, Tessan Bianca & Rex (tror ja)


Nu ha ja inte träffat valparna såååå jättemycket, men detta är så som ja uppfattat dom i alla fall.


Kommer sakna dom ändå!!!!




Å barna är mammatokiga fortfarande, visst de är rätt mysigt och trevligt att vara behövd så mycket, men JA de blir lite irriterande i längden. De går nog över snart och då kommer ja väl sakna de så ja försöker uppskatta och ta vara på det ändå.


Mina små bebisar, ja älskar dom så mycket.

Söt Trille efter rakningen




Träffade lite släkt på midsommar förrsten, va på 50 års kalas hos min pappa. Va ju säkert 10-15 år sen ja träffade en del av dom. Å så förändrade dom va, helt sjukt...ja hoppas de inte dröjer lika länge innan ja träffar dom igen.


Förhoppningsvis så kommer ja mig för att hälsa på dom när ja ha tage körkort...bara bensinpriset kan sjunka lite för som de är nu så skulle ju bilen bara stå och ta upp plats typ =/




Jaja, nu vart de mycket här...men, jaja.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar